Şimdi Gibi Bisey

Beirut Çalıyor...

http://www.youtube.com/watch?v=-UJX0QpkhhU

Bu benim için şimdi.. Peki ya senin için..

Tabiki değil.. Olamaz da olmamalı da. Sen ve ben ne kadar farklı isek şimdimiz ve hakikatlermiz de o kadar farklıdır. Onun için kavga denilen şey vardır ya hayatta. Sen ile benim aramda ki o şeyi kaldıra bilmek adına birbirimizle verdiğimiz savaşlar.. Ne ben beni sana göstermek isterim, ne sen görmek... Ne sen seni bana göstermek istersin ne ben görmek... Görsek, bilsek, istesek birbirimizi kavga niye..

Kavga etmesek.. bu an kimin?

Bu arada ikinci şarkı çalmaya başladı..

( http://www.youtube.com/watch?v=N-mqhkuOF7s&feature=related )

Şimdi bu an benim yaşadığım an ise....
Senin bunları okurken hissetiklerini hissediyor sanıyor isem kendimi...
Benim yazma hızımla senin okuma hızn tutmadı...

Çok çabuk bitti birinci şarkı.. ( Arkadaşlar dağıla bilir miyiz bu özel bir husus)

neyse allah tan gittiler...

...............


Evet günaydın.. sensiz bir sabaha daha... İlk sigaram bile anlamsız olucak.... Ne ben uyamış olucam nede sen uyumuş şu vakitte.. Bu sabah sensiz uyandımm... Sensiz olmaz.. Seniz olma....


Günlerce kalakmadan sana yazabilirim.. Dokunduğum şeylerin hepsinin sen olduğunun o kadar farkındayım ki.. Onlar ne sigara, ne klavye, ne de soğuk bira... Hepsi sensin.. her şey sensin.. Beni Ben eden.. Gözlerimi tekrar semaya çeviren...  Yıldızları gösteren.. Bak orada ben varım, bir de sen diyen....


Bu yaşananlardan " Bir sana bir de bana"..  onun için dayanamıyorum böyle anlarda.. İstiyorum ki duy bu haykırışları.. Evet.. Haykırışları.. Seviyorum seni sen bilmesende... Gösteremesemde.. Anlamasan da anlatamasam da.. Bulutların üstünden bıraktım ben kendimi......


bulutların üstünden
bıraktım ben kendimi
sonunu düşünmeden
duygular sarınca beni
gizlice tuttum elini
yüzüne baktım usulca
gözlerin fısıldadı ah
mutluluğu yavaşça

çiçeklerin kokusu
dalgaların şarkısı
rüzgarın fısıltısı
bir sana bir de bana.....


Az sonra..

Uyamamıyacağım sabaha doğru koşarken..
 
Eminim yine düşeceğim...

 Yanımda olmasan da elimden tutup... Beni yatağa Yatıran sen olacaksın.. Sonra koynuma giren.. Bana Huzurunu bahşeden.. Sabah uyandığımda bana günaydın diyen...

Ben Peşinen söyleyeyim sen daha uyumamışken...


GÜNAYDIN.....



İşte Şimdi Senin için Başlıyor...






..............................................................................